συμφωνο αν και εμμεσα θα μπει και το θεμα του γιατι το παρεχεις αυτο? πχ στην ελλαδα λεμε λεμε λεμε μαθαινουμε 700 πραγματα και βγαινουμε απο την σχολη και για δουλεια δεν ξερουμε τπτ. οι ηλεκτρονικοι να κανουμε καποια εφαρμογη για να βγαλουμε τα προς το ζην οι ενεργειακοι αντιστοιχα για καμια εν.αδεια για ασανσερ οι τηλεπδεν εχω ιδεα τι κανουν τοσα χρονια .Αλλα περα απο την πλακα και το χαζο διαχωρισμο το θεμα ειναι και η μετεπειτα χρηση...δικαίωμα να προσφερεί εκπαίδευση, κάτι τόσο κοινωφελές
χμμμμμμμ σε αυτο δεν θα συμφωνησω τοσο ας μην μπερδευουμε το επιπεδο μαθηματος με το επιπεδο ερευνας εργου του καθηγητη θα ελεγα εγωΔείτε σε τι καταστάση έχουν περιελθεί τα πανεπιστήμια μας λόγω της σιγουριάς και της στασιμότητας.
Ο διδάσκων αποφάσισε να μην αλλάξει τη στάση του έστω και στο ελάχιστο με αποτέλεσμα να γνωρίζω προσωπικά άτομο που την επόμενη χρονιά παράτησε το μάθημα στη μέση έχοντας ακριβώς τα ίδια παραπόνα με αυτά του συλλόγου.
σε αυτο θα συμφωνησω αν και παλι μπαινουν κριτηρια οπως ποιος εισαι εσυ να αξιολογησεις και ποσο αντικειμενικα θα το κανεις.αξιολόγηση
υπεραρκέτοι διαπρεπής Ελλήνες επιστήμονες που τρώνε κυριολεκτικά πόρτα από τα ελληνικά πανεπιστήμια ενώ έχουν όλα τα προσόντα. Μεσώ των ιδιωτικών θα είχαν και αυτοί την ευκαιρία να γυρισούν, να εργαστούν και να προσφέρουν στην πατριδά τους.
ΟΧΙ αν καποιο δεν ειανι καλο=θες να το πεις ποιοτητα σπουδων/γνωσεις/ο.τι απλα δεν θα παει κανεις και θα το αποβαλλει η ιδια η αγορα-κοινωνιαΦιλοσοφικά ακουγέται θεμιτή η καραμέλα ότι τα ιδιωτικά θα μειώσουν την αξιοκρατεία.
. Καλώς η κακώς οποιός έχει περισσότερα χρήματα έχει και περισσότερες ευκαιριές και στην εκπαιδεύση
? Οι πλουσίοι στέλνουν τα παιδιά τους Αγγλία και Αμερική ενώ η μεσαία τάξη βολεύεται με καμία Ολλανδία.
είναι καλύτερο να δούμε πως θα βελτιωσούμε τη δημοσία εκπαιδεύση.
Το μόνο που καταρθώνουμε με την τωρινή στάση είναι να στέλνουμε συνάλλαγμα σε ξένα κράτη αντί να εισάγεται αυτό στη χώρα από την κυριάρχη θέση την οποία θα μπορούσαν να έχουν τα ελληνικά ιδιωτικά τουλάχιστον στο διαβαλκανικό χώρο.
αχχχχχχχχ τοσα χρονια το μονο που ακουω σαν ευχη καθε φορα π ερχεται υπουργος παιδειας ειναι οτι ο πιο αξιος ειανι οποιος δεν πειραξει το συστημα του προηγουμενου...Τα οικονομικά οφελή για την Ελλάδα θα ήταν πραγματικά τεραστία.
JimMichael έγραψε:Το ιδεατό; Βελτίωση των ήδη υπαρχόντων. Αλλά όπως προείπε ο alehunter, όχι υποκειμενική βελτίωση και σίγουρα όχι βελτίωση για τη βελτίωση. Ανασυγκρότηση της αξιολόγησης του προσωπικού. Άρση των αιώνιων φοιτητών. Δημιουργία θέσεων επιτροπής στελεχωμένες από εταιρείες της αγοράς. Άρση της μονιμότητας. Τόνωση φοιτητικών συνεδρίων. Επιδότηση ερευνητικών προγραμμάτων και αξιολόγηση αυτών. Επιβράβευση φοιτητών και προσωπικού για επιτυχημένες πορείες.
panos_ker έγραψε:Εύγε, είναι η πρώτη φόρα που ακούω χειροπιαστές προτάσεις σου και οφειλώ να ομολογήσω ότι συμφώνω με όλες. Να προσθέσω και μία άκομα που είναι χωρίς κόστος και ευκόλο να υλοποιηθεί? Καταπολέμηση του απίστευτου σε μεγεθός φαινομένου της αντιγραφής και plagiarism. Μπορεί σαν φοιτήτες επειδή μας βολεύει να μην δίνουμε σημασία αλλά η κατάσταση στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι αηδιαστική. Γιατί η αξιοκρατεία για τους φοιτητές είναι a la carte, ώπου μας συμφέρει..
Νομίζω έχουμε χάσει τη μπάλα. Ένα εκπαιδευτικό ίδρυμα λέγεται "κολέγιο" ή "ΙΕΚ" ή "ΤΕΙ" για κάποιο λόγο. Κάτι σημαίνει, κάτι πρεσβεύει αυτός ο τίτλος. Δεν είναι τυπολατρεία. Οι λέξεις έχουν νόημα και αντιστοιχούν σε συγκεκριμένα πράγματα. Όπως πχ άλλο δίπλωμα πολυτεχνείου, άλλο πτυχίο ΙΕΚ. Άλλο "μηχανικός" άλλο "επιστήμονας" και άλλο "γιατρός". Και οι τρεις τους μια χαρά επαγγελματίες είναι, αλλά ο καθένας έχει άλλο πεδίο γνώσεων και εμβάθυνσης στο αντικείμενό του. Αντιστοίχως και το ίδρυμα που δίνει τον αντίστοιχο τίτλο σπουδών.
Κατά τον ίδιο τρόπο έχει να κάνει και η αναγνώριση. Πχ ένα Ιδιωτικό Κολέγιο αναγνωρίζεται ή όχι από το Ελληνικό κράτος ως ισότιμο με ΑΕΙ. Δεν είναι αυθαίρετο. Με τα όσα προβλήματα και κολλήματα λειτουργεί το Δημόσιο, καλώς ή κακώς έχουν γίνει κάποιοι έλεγχοι βάσει των οποίων εγκρίνεται ή όχι μία αναγνώριση ενός τίτλου ως ισότιμου με έναν άλλο. Ομοίως και η μη αναγνώριση του διπλώματός μας ως Master. Κάτι σημαίνει αυτό. Δε σημαίνει ότι οι ιδιωτικές εταιρίες και οι ξένες χώρες έχουν κάποιο σκάλωμα και δε μας το αναγνωρίζουν. Σημαίνει ότι όντως για κάποιο λόγο δεν πληροί τις απαραίτητες προϋποθέσεις να αναγνωριστεί ως τέτοιο.
Για να μην το ζαλίζω άλλο, σε καμία περίπτωση τα ΙΕΚ και τα κολέγια δεν είναι ισότιμα με τον τίτλο σπουδών των ΑΕΙ. Η ερώτηση που έβαλε ο άνθρωπος είναι σαφής.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες