από antipasti » 22 Ιουν 2009, 22:53
εγώ αυτές τις κωλοφυλλάδες της motor press (auto/moto triti, ams), έχω προ πολλού σταματήσει να τους δίνω σημασία. Η χειρότερη ποιότητα ύλης με διαφορά, ενώ από άτομα που δούλεψαν εκεί κατά καιρούς έχω ακούσει τα χειρότερα. Ενδεικτικά ο Κωνσταντίνος Δάλλας γράφει σε κάποιο φόρουμ :
"Μη δίνετε καμία σημασία στα "κίτρινα" έντυπα του Τριανταφύλλη. Έχω δουλέψει εκεί και γνωρίζω δέκα πράγματα παραπάνω. Για την περίπτωση της FIAT, αντίστοιχο φιάσκο "σκάνδαλο" είχε κάνει πριν χρόνια με το Marea αν θυμάστε, που αυτό που τους έδωσαν για δοκιμή έβγαζε λέει 17 άλογα περισσότερα από αυτά που πουλούσαν.
Εκτός του ότι η συγραφή του συγκεκριμένου άρθρου είναι για τον πέοντα καβάλα (λογικό, αφού όποιος αξιόλογος υπήρχε στην εταιρεία σηκώθηκε και έφυγε μη μπορώντας να ανταποκριθεί βιοποριστικά με τα φοβερά 600 ευρώ που του έδινε ο χοντρός). Δεν στηρίζεται πουθένα και γράφει ανακρίβειες - με σημαντικότερη από αυτές το ότι η συγκεκριμένη έκδοση του Bravo πωλείται μόνο στην Ελλάδα - ενώ τη βρίσκεις όπως είναι σε όλες τις χώρες της Ευρώπης - και φυσικά με τα ίδια φρένα.
Τες πα, για να τα λέμε απλά και όμορφα, υποθέτω πως δεν πήραν το "πακέτο" που ζήτησαν από τη FIAT και πάνε να αναπληρώσουν τα χαμένα με δοκιμασμένο και στο παρελθόν τρόπο. Άλλη μια σύμπτωση που έχει ενδιαφέρον: Η ιστορία με το Bravo έγινε όταν λανσαρίστηκε το Drive (το 1998, αν θυμάμαι καλά), ένα άμεσα ανταγωνιστικό έντυπο του Auto Motor Sport που, όλως τυχαίως, είχε στο πρώτο του τεύχος δυναμομέτρηση του Marea που δεν έδειχνε τα επιπλέον άλογα που είχαν ανακαλύψει οι δημοσιογραφάρε ς του AMS. Η τωρινή γίνεται ένα μήνα μετά το λανσάρισμα του εβδομαδιαίου Auto Bild - το οποίο "χτυπάει" απευθείας το Auto Τρίτη, και μάλιστα πολύ καλά απ' ότι ακούγεται στο χώρο.
Τα συμπεράσματα δικά σας..."
I'm not a complete idiot. Several parts are missing.