από REIGN_ » 23 Αύγ 2008, 11:40
Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι κατασκευαστές αυτή την στιγμή όσον αφορά το υδρογόνο είναι η αποθήκευσή του.
Το υδρογόνο έχει σημείο βρασμού στους -252,87C (ναι αυτό είναι μείον πρίν το 2) με αποτέλεσμα η αποθήκευσή του να απαιτεί είτε χαμηλή θερμοκρασία, είτε μεγάλη πίεση, είτε και τα δύο. Βέβαια και αυτό το πρόβλημα να λυθεί το μόριό του είναι τόσο μικρό που έχει σαν αποτέλεσμα να διαφεύγει από τις δεξαμενές ακόμη και αν αυτές έχουν την καλύτερη μόνωση. Σκεφτείτε π.χ. να γεμίσετε το αμάξι και να φύγετε διακοπές. Όταν γυρίσετε το ντεπόζιτο θα έχει χαμηλότερη στάθμη ή μπορεί να είναι και άδειο (και ποιός ακούει τον Ευαγγελάτο μετά...). Παράλληλα το υδρογόνο έχει χαμηλή πυκνότητα και έτσι απαιτούνται μεγάλες (συγκριτικά με τον όγκο του αμαξιού) δεξαμενές οι οποίες καταλαμβάνουν κρίσιμες περιοχές του οχήματος όπως το πορτμπαγκαζ που καθιστά το όχημα μη πρακτικό.
Κάπου είχα διαβάσει και για μεγάλη φθορά στα μπεκ του κινητήρα όταν χρησιμοποιείτο υδρογόνο αλλά πρέπει να ψάξω το τεύχος πρώτα για να είμαι σίγουρος.
Γενικά πάντως η τεχνολογία του υδρογόνου δεν νομίζω ότι είναι έτοιμη για παραγωγή παρά τις εξαγγελίες πολλών αυτοκινητοβιομηχανιών. Άλλωστε γιαυτό δεν πουλάνε ακόμη τέτοια οχήματα παρά τα δίνουν με leasing ώστε να μην επιβαρύνονται οι πελάτες με έξοδα. Εκτός αυτού οι "πελάτες" που τους δίνονται τέτοια οχήματα είναι συνήθως ηθοποιοί, τραγουδιστές και γενικά διάσημοι ώστε να έχει απήχηση στον κόσμο η εκάστοτε τεχνολογία. Τα ίδια βήματα ακολούθησε και η GM με το EV1 και τελικά κατέληξε να ακυρώσει το πρόγραμμα.